Gezonde bananenwrap

28 Jun

Wraps hoef je niet altijd hartig te beleggen. Het bewijs is deze wrap! Je kunt hem als tussendoortje eten of als kleine lunch. Hier het recept!

1

Wat heb je nodig:

– 1 volkorenwrap
– 1 banaan
– Honing
– Kaneel

IMG_5097

Snijd de banaan in plakjes en smeer de wrap in met honing. Rol de wrap op. Dat was het. Simpel he? Maar wel lekker!

IMG_5101

4 Reacties to “Gezonde bananenwrap”

  1. Liesje 11/07/2012 bij 9:11 PM #

    Lijkt me leuk om is te proberen! Waar kan je volkoren wraps kopen? Welk merk?

    • weheartfit 13/07/2012 bij 10:11 AM #

      Hoi Liesje! Ik heb de volkoren wraps gekocht bij Albert Heijn, het merk weet ik even niet meer. Als ik er weer kom ga ik voor je kijken!

      • Liesje 22/07/2012 bij 5:50 PM #

        Thanks voor je reactie! Ben benieuwd:)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Wat kun je snacken voor je workout? | weheartfit - 26/03/2013

    […] Een kleine wrap met banaan en honing […]

Geef een reactie

