Welke quote past bij jou?

1 Jan

Ik kwam deze quotes tegen op deze blog en aangezien ik gek ben op quotes heb ik besloten om ze ook op mijn blog te plaatsen. Het leuke van deze quotes is dat ze allemaal in het Nederlands zijn! De meeste zijn Engels en het is toch wel leuk om ze een keertje in je eigen taal te zien. Hier komen ze! Welke past het beste bij jou?

Dit is mijn favoriete quote, gewoon omdat het echt zo is, en ik spreek uit ervaring!

 

Eén reactie to “Welke quote past bij jou?”

  1. Rosalie 01/01/2013 bij 4:50 PM #

    Altijd jezelf blijven!

Geef een reactie

