Lovely lunchsalade

7 Jan

Een lekkere, gevulde salade vind ik erg lekker om als lunch te eten. Mijn voorwaarde is wel, dat het niet alleen bestaat uit sla, maar dat er ook wat lekkere dingen in zitten die toch verantwoord zijn.

Ik heb van de week mijn koelkast even doorgespit want ik had zin in een lekkere salade! Dit is hem geworden:

481794_4755073922138_360550397_n

Een simpele salade, ik heb hem gemaakt met de volgende ingredienten:

– Een zak met gemixte bladsla (ik ben de ijsbergsla zo zat!)
– Kleine cherrytomaatjes in kwartjes/halfjes
– Gerookte zalm in kleine stukjes gescheurd
– Wat kleine blokjes 30+ kaas (ik kon het niet laten)
– Een zelfgemaakte dressing van een beetje honing, mosterd en wittewijnazijn!

Have a tasty lunch :).

Eén reactie to “Lovely lunchsalade”

  1. Rosalie 07/01/2013 bij 6:32 PM #

    Deze moet ik ook een keer proberen!

Geef een reactie

