Mijn vooruitgang + foto’s

29 Jan

Het gaat steeds beter met mijn gezondheid, zowel qua ziekte als qua afvallen.

Zoals sommige lezers misschien weten ben ik een half jaar geleden ziek geworden. Ik kreeg ineens chronische pijn en allerlei vreemde symptomen. Na een half jaar onderzoeken is er een doorbraak! Ik ben er waarschijnlijk achter wat het is. Helaas heeft het Nederlandse zorgsysteem zwaar gefaald…. Ik ben uiteindelijk op eigen kosten naar Duitsland gegaan en daar ben ik opnieuw onderzocht. Het blijkt dus een Vitamine-D deficiëntie te zijn en een bepaalde longbacterie die dus als bijwerking bijvoorbeeld ook gewrichtspijnen veroorzaakt. Dus ik krijg nu een stootkuur Vitamine-D op recept en vanaf morgen waarschijnlijk antibiotica. Mijn pijn klachten worden al minder en het gaat steeds beter met me!

Ik heb een tijdje medicijnen geslikt waar ik erg van ben aangekomen. Natuurlijk was het een combinatie van niet bewegen (ik kon niet anders) + meer eten + bijwerking medicijnen. Ik ben 16 kg aangekomen in een half jaar. Inmiddels ben ik gelukkig gestopt met die medicijnen en kan ik weer naar mijn oude lichaam toewerken. Ik ben nu zo’n twee weken bezig en ik ben al 4 cm kwijt rond mijn middel!

Ik eet weer heerlijk gezond, heb het echt zo erg gemist. Ik zat het afgelopen half jaar zo slecht in mijn vel omdat het met mijn gezondheid zo slecht ging en toen ben ik echt meer gaan eten. Inmiddels kan ik weer lekker bewegen en sport ik elke dag weer een beetje.

Even ter vergelijking. Dit was ik toen ik heel mooi was afgevallen tot 71 kg: (sorry voor de wazige foto was eigenlijk bedoelt voor mijn eigen archief en niet voor het internet haha)

1

Vind dat ik toen echt mijn perfecte figuur en gewicht had bereikt. Ik heb nou eenmaal een zandloper figuur dus ik blijf altijd ronde vormen houden, waar ik overigens erg blij mee ben :). Maar deze foto is dus van voordat ik ziek werd, toen woog ik ongeveer 71 kg. De volgende foto heb ik vandaag gemaakt. Ik ben inmiddels alweer 4 cm kwijt in twee weken dus het gaat lekker! Ben er zo blij mee. En het houd me echt gemotiveerd. Op de onderstaande foto kreeg ik het gewoon niet voor elkaar om een scherpe foto te maken dus ik heb het maar opgegeven. Over een paar weken maak ik wel weer een nieuwe :).

20130129_133950

8 Reacties to “Mijn vooruitgang + foto’s”

  1. Rosalie 29/01/2013 bij 8:50 PM #

    Echt mooi dat het goed gaat 😀

  2. Simone 29/01/2013 bij 9:03 PM #

    Netjes hoor! 4 cm is veel in twee weken! Hou vol!!

  3. weheartfit 29/01/2013 bij 11:26 PM #

    Dank jullie wel! Ik ben ook enorm blij dat het weer zo goed gaat! Nu goed volhouden inderdaad 🙂

  4. Miran 31/01/2013 bij 2:39 PM #

    Goed bezig!! Ik volg je ;).

  5. Bianca 01/02/2013 bij 8:46 AM #

    Wat goed zeg! Mag ik vragen waar je in Duitsland bent geweest? Alvast bedankt!
    Gr bianca

Trackbacks/Pingbacks

  1. Weheartfit’s diary #1 « weheartfit - 03/02/2013

    […] wat meer over persoonlijke dingen te bloggen. Het viel me op dat ik leuke reactie’s kreeg op deze post over mijn vooruitgang. Dus ik heb besloten om (wekelijks/tweewekelijks?) een diary te gaan maken. […]

Geef een reactie

