Mijn favoriete Youtube-workouts van het moment

13 Feb

Ik gebruik meestal mijn Wii spel Get fit with Mel B om thuis te sporten, maar soms ben ik Mel B even zat. Dan zet ik mijn laptop gewoon op mijn eettafel of bar en ga ik lekker springen in de woonkamer. Ik vind het soms lastig om door de bomen het bos te zien want op Youtube is zo veel te vinden! En ik vind het ook zeer persoonlijk welke trainer je leuk vind. De man die de P90X filmpjes (eigenlijk dvd’s) presenteert, kan ik bijvoorbeeld geen minuut naar kijken, wat een irritante kwal! Cassey Ho van Blogilates vind ik daarentegen erg fijn om naar te kijken. Ze praat tijdens de oefeningen tegen je, stelt je vragen en moedigt je aan. Wat ook leuk is aan Blogilates is dat ze vaak de nieuwste liedjes gebruikt in haar filmpjes. Dat geeft iets fris en moderns aan de workouts. Verder vind ik de filmpjes van Bodyrock.tv (dat heet tegenwoordig Dailyhiit geloof ik?) ook erg leuk alleen soms een beetje eentonig en zwaar. Zo is er voor ieder wat wils. Ik heb hier onder een selectie gemaakt van de filmpjes die ik de laatste weken heb gedaan.


Dit zijn mijn favoriete Youtube-workout filmpjes van het moment! Welke vind jij leuk?

Geef een reactie

