Vijf inspirerende quote’s

24 Feb

De afgelopen weken heb ik veel quote’s gelezen. Op internet, in tijdschriften, in apps en ga maar door. Ik ben gek van quote’s. Ze inspireren me echt en laten me nadenken over hetgeen waar het over gaat. In de afgelopen weken heb ik mijn favoriete quote’s verzameld. Het zijn er vijf. Ik ben lekker gaan bewerken en heb er mooie plaatjes van gemaakt. Ik moet toegeven dat ik best trots ben op het resultaat! Kijk je mee naar mijn vijf meest inspirerende quote’s op dit moment?

quote1

quote2

quote3

quote4

quote5

2 Reacties to “Vijf inspirerende quote’s”

  1. Rosalie 24/02/2013 bij 3:28 PM #

    Vooral die eerste moet ik af en toe lezen, op dagen dat het even tegenzit. Morgen is het over.

    • weheartfit 24/02/2013 bij 5:05 PM #

      De eerste is ook echt mijn favoriet. Op de een of andere manier helpt die quote je om even te relativeren. Inderdaad goed om elke dag even te lezen!

Geef een reactie

