Leuke workout tip voor de Wii

23 Apr

Ik ben sinds een tijdje helemaal fan van de Youtube-fitnessgoeroe’s Fitnessblender. Deze workouts zijn duidelijk, simpel uitgelegd en echt goed te doen. Ze hebben enorm veel video’s en mijn favorieten zijn de workouts met dumbbells. Omdat ik gek ben op Just Dance op de Wii, heb ik iets leuks voor jullie. Ineens zag ik het volgende filmpje staan tussen hun filmpjes. Het is een workout die je kunt combineren met je Just Dance of Zumba spellen voor de Wii.

Je start het Youtube filmpje op je laptop en tegelijkertijd start je je spel op de Wii. Je moet nu eerst een warming-up doen door middel van 1 dansje met Just Dance. Als je liedje is afgelopen, ga je even verder met het Youtube filmpje, je krijgt nu een paar oefeningen zoals lunges, squats, buikspieroefeningen en push-ups. Dan mag je weer een dansje doen op de Wii. En zo gaat het een paar keer verder. Het is een enorm leuke manier om cardio en bodyweight training, dus dansen met fitness te combineren. Ik vind het briljant, wat jullie?

Geef een reactie

