Shoplogje Action en Kruidvat

11 Mei

Eens in de zoveel tijd heb je weer wat spulletjes nodig van de drogisterij. Zelf ben ik gek op de verzorgingsspullen van de Action, ze hebben A-merken voor een B-prijs en ook onbekende merken met interessante dingen. Uiteraard ben ik niet in te houden als ik daar rond loop en ook deze week heb ik weer wat leuke dingen gekocht, ik vond het zeker de moeite waard om even te delen!

shop1

Action 

Vorig jaar gebruikte ik een soort gel-creme van L’Oreal speciaal voor cellulitis. Het was een hele handige verpakking met een flesje met hierin de gel en aan de andere kant een soort rollers om de gel mee in te masseren en hierdoor de huid strakker te maken. Ik heb dit toen bijna elke dag gebruikt en ik heb het idee dat het goed werkte voor een strakkere huid. Helaas was de gel op en had ik een nieuwe nodig. Nu zag ik bij de Action niet de gel van L’Oreal, maar een ander alternatief! En wel eentje van Garnier. Ik kan me herinneren dat deze jaren geleden in de schappen lag bij onze drogisterijen. Garnier bodytonic met rollers! Deze was ergens in de €2,- dus je begrijpt dat ik er een nanoseconde over na moest denken of ik hem zou kopen of niet. Het pluspunt van deze gel is dat de gel direct uit de fles op de rollers komt. Je hoeft dus niet eerst de gel op te smeren en daarna te rollen. Je knijpt gewoon in de fles en tegelijkertijd rol je de gel op je huid. Ik gebruik het nu een aantal dagen en ik ben er echt supertevreden over. Binnenkort ga ik er dus even een paar inslaan voordat ze dalijk helemaal verdwenen zijn. Superaankoop dus!

shop2

Antibacteriële handgels vind ik altijd handig om bij je te hebben. Behoeft niet veel uitleg volgens mij! Deze drie flesjes zaten in een verpakking en waren geloof ik nog geen €2,-!

Ook heb ik leuke haarclipjes gekocht. Normaal koop ik ze altijd bij de H&M maar hier zijn ze nog goedkoper. Ik hoop dat de kwaliteit goed is en ze niet snel “terug floepen”, dat is mijn grootste ergernis met dit soort clipjes.

Als laatste kwam ik deze concealer tegen, met een rollertje. Ik gebruikte altijd een concealer van Catrice welke je met je vingers moet aanbrengen. Die werkt wel goed, maar het probleem is dat die een harde textuur heeft en het gevolg hiervan is dat je de concealer dus hard gaat inwrijven op de huid onder je ogen. De huid onder je ogen is erg dun en gevoelig en als je steeds hard wrijft op deze huid, zul je sneller een uitgezakte huid en/of rimpels krijgen. Dat willen we niet! Dus is deze concealer van Action een mooie oplossing. Je hebt verschillende tinten en ik heb de lichtste genomen. Het is een erg dunne concealer, bijna waterig. Als je hem voorzichtig inklopt met je vingers, krijg je wel een erg mooi en subtiel resultaat. Nog een superaankoop dus!

shop3

Kruidvat

Verder heb ik bij het Kruidvat een lekkere zonnebrand gekocht van Garnier Ambre Solaire, factor 20, omdat deze toevallig in de aanbieding was. Gister heb ik ook nog een Nivea zonnebrand spray gekocht, ook factor 20, omdat ik soms in de zon lig op mijn balkon en het lastig is om mijn hele rug zelf in te smeren. Ik denk dat het met een spray een stuk makkelijker is. Ook heb ik een mini-zonnebrand gekocht van het Kruidvat huismerk, factor 50. Factor 50 klinkt misschien wel erg overdreven, maar mijn schouders en borst verbranden erg snel. Omdat ik straks op vakantie elke dag in de hete zon loop, ga ik deze echt nodig hebben totdat ik een laagje heb opgebouwd. Volgende maand ga ik naar Suriname, dus die zonnebrand komt wel op!

Mijn moeder en ik hebben twee nagellakjes gekocht van Catrice, deze waren 1 + 1 gratis bij het Kruidvat. De perzik kleur is van mij en de roze van mijn moeder. Dit is echt de meest waardeloze nagellak die ik ooit heb gekocht. Hij blijkt dus mat te zijn. Ik kon dit nergens op de verpakking teruglezen en was dus erg teleurgesteld. Ook moet je minimaal drie flinke lagen opbrengen voordat hij dekt. Ik bracht hem 1 keer op en ik zag bijna niets. Toen ging ik het potje eens inspecteren en stond er dus op dat je het twee maal aan moet brengen. Ik heb geen verstand van nagellakjes, maar volgens mij heeft een goede kwaliteit nagellak gewoon een goede dekking na 1 maal aanbrengen. Deze koop ik dus nooit meer!

De tandpasta van Elmex kreeg ik gratis via een sample-website. De groene ijsblokjes vorm kreeg je er ook bij, zodat je zelf kunt testen dat je tanden minder gevoelig worden van de tandpasta. Leuk!

Bij elkaar zijn het niet echt veel spannende dingen, maar ik vond het toch leuk om te delen, met name vanwege de cellulitis gel. Hebben jullie nog leuke tips voor bij de Action?

2 Reacties to “Shoplogje Action en Kruidvat”

  1. Rosalie 12/05/2013 bij 8:18 AM #

    Ik dacht al wat is dat, maar het is dus om ijsblokjes te maken 🙂

Geef een reactie

