Persoonlijk: “And this is who I am”

15 Mei

Leuk, ik heb deze tag al meerdere malen voorbij zien komen bij diverse bloggers. Ik vond het tijd om hem zelf ook maar eens te doen!

Je kiest plaatjes uit die iets zeggen over jou, je persoonlijkheid en je favoriete dingen. De plaatjes vindt je op deze Tumblr.

Hier is mijn persoonlijke versie van de tag “And this is who I am”! Hij is een beetje lang geworden, maar staat wel precies voor wie ik ben. Klik op de plaatjes voor een vergroting.

tagg6tagg tagg1 tagg2 tagg3

tagg4 tagg5 tagg7 tagg8

2 Reacties to “Persoonlijk: “And this is who I am””

  1. Rosalie 16/05/2013 bij 8:42 PM #

    Nu zie ik opeens heel veel plaatjes die ik ook wilde gebruiken voor mijn blog hierover. Maar die staat al online :(. Zonder ‘i love roadtrips’ terwijl dat eigenlijk echt mij beschrijft!!

    • weheartfit 17/05/2013 bij 12:36 PM #

      Dan maak je over een tijdje toch gewoon een nieuwe ;). Ik heb ook wel erg ver doorgezocht voor die plaatjes, daarom kwam jij ze misschien niet tegen.

Geef een reactie

