Mijn top 5 favoriete posts

3 Jun

Ik heb inmiddels meer dan 80 posts online staan. Het is misschien nog niet erg veel, maar ik ben er erg blij mee! Ik heb een aardig stabiel aantal bezoekers en af en toe krijg ik leuke reacties!

Soms vind ik het jammer dat een post na een tijdje in het archief verdwijnt, vooral als het echt een van mijn favoriete posts is. Daarom kwam ik op het idee om mijn persoonlijke top 5 te delen, zodat de posts weer eventjes worden afgestoft in het archief en ik er hopelijk iemand blij mee kan maken!

Nummer 5:

Kruidig geroosterde wortelen met avocado

Het merendeel van mijn blog bestaat uit recepten. Dit recept is ook echt een van mijn favorieten. De kruiden die op de wortels en avocado zitten zijn echt hemels en de combinatie van wortels met avocado kom je volgens mij niet zo vaak tegen. Zeker de moeite waard!

Nummer 4:

Heerlijke gezonde spicy noodlesoep

Noodles, wie lust dat nou niet? Ik ben gek op de noodles die je kant en klaar met kruiden in een zakje kunt kopen. Kokend water erbij, en klaar is kees. Alleen jammer dat het niet zoveel voedingswaarden bevat en je na een uur weer honger hebt. Dit recept is daar eigenlijk op gebaseerd. Het is een gezonde soep met een lekkere bouillon en veel groenten.

Nummer 3:

Zelfgemaakt sorbetijs zonder suiker

Dit is weer een voorbeeld van een super super simpel recept met maar twee ingrediënten. Hoe makkelijk wil je het hebben? Het is dan wel makkelijk, maar soms moet je er gewoon even opkomen. Geniet van dit heerlijke sorbetijs zonder suiker.

Nummer 2:

Weg met zinloze gedachten

Dit blogje heb ik geschreven toen ik zelf even wat minder lekker in mijn vel zat. Mijn relatie was over, met mijn gezondheid ging het slecht en nog meer ellendige dingen. In dat soort periodes slaap je slecht en kan je jezelf wakker houden door continue te piekeren. Ik ben eens goed gaan nadenken wat ik hier aan kon veranderen. Ik besloot alles op te schrijven en er een blogpost van te maken. Deze tips zijn dus echt handig en hebben mij persoonlijk goed geholpen.

De absolute nummer 1:

Mijn heerlijke, gezonde chocoladereep

Dit recept is gewoon echt heerlijk en het is super makkelijk te maken. Er zitten maar een paar ingrediënten in, welke allemaal verantwoord en gezond zijn.

Dat was mijn top 5 favoriete blogjes!

Geef een reactie

