Gezonde boodschapjes

29 Jul

Het is een hele onderneming voor me, boodschappen doen. Niet alleen is het vermoeiend voor me maar ik lees dus ook echt elke verpakking én ingrediëntenlijst van een product voordat ik het goedkeur en in mijn karretje stop. Een snel rondje door de supermarkt zit er dan ook meestal niet in. Zie hier mijn laatste aanwinsten van de supermarkt, voor wat inspiratie :).

FotoFlexer_Photo

  • Kokos- en sinaasappelsap
  • Amandelmelk voor mijn smoothies
  • Reep pure chocolade 78% als snack
  • Tomaten/bladsla/avocado als groenten
  • Basis tomatensaus met de minste toevoegingen mogelijk
  • Mosterd en honing voor mijn zelfgemaakte sladressing
  • Kersen voor door mijn smoothies
  • Kipgehakt, eigenlijk is het beter om het zelf te maken omdat in het kant-en-klare kipgehakt ook de stukjes vet worden meegemalen
  • Quinoa, als vervanger voor pasta/aardappels/rijst
  • Reepjes gedroogd fruit zonder toevoegingen, als tussendoortje
  • 30+ kaas, omdat ik gewoon niet kan leven zonder kaas
  • Vitamin magazine, lag toevallig op tafel bij mijn vriendin, is altijd een erg leuk blad!

Hoe zien jullie boodschappen er uit, veel producten van mijn lijstje of echt totaal anders? Ik ben benieuwd.

2 Reacties to “Gezonde boodschapjes”

  1. Rosalie 29/07/2013 bij 5:19 PM #

    Lekkere dingen hoor!

Geef een reactie

