Kookworkshop & Danny van 24Kitchen gespot

19 Sep

Via de website http://www.culy.nl waar ik elke dag op kijk, zag ik een winactie om een kookworkshop te winnen bij de Koken Eten Leven dagen bij Inspiratiehuis 20|20 in Hoofddorp. Ik deed mee met de winactie en tot mijn grote verbazing kreeg ik een mailtje van Monique dat ik mee mocht komen koken met 1 vriend(in). Ik heb mijn broer meegenomen. De workshop was afgelopen weekend op zaterdag 14 september.

Mijn broer en ik koken elk weekend uitgebreid samen. Koken is onze passie en verbind ons samen. Hij was dan ook dolgelukkig dat hij mee mocht!

20130914_162126

20130914_142824

20130914_150632

Danny van 24Kitchen gaf een korte workshop hoe je lekkere ramen maakt. Dat is een soort noodlessoep, hij maakte een vegetarische versie. Ik stond op een meter afstand en het zag er lekker uit! Na zijn workshop konden we even met hem op de foto en een praatje maken. Hij vond mijn jasje mooi, haha! Jammer dat de foto zo wazig is, maar goed. We hebben even met hem staan praten en toen moesten we onze kookworkshop in!

20130914_152131 20130914_155052

Als voorgerecht maakten we een ceasar salade met een twist. We mochten allemaal meehelpen met het snijden van de producten, het maken van de dressing en het opmaken van het bord. Uiteindelijk mochten we het ook opeten, dat was natuurlijk de kers op de taart!

20130914_171313

Als hoofdgerecht kregen we een pasta met venusschelpen. Die was ook erg lekker, maar ik vond het toetje toch het lekkerste. Stom genoeg hebben we er geen foto van gemaakt omdat we allemaal als hongerige beesten aanvielen. En mijn hemel wat was het toetje lekker. Het waren bananen eclairs gevuld met banketbakkersroom en chocoladeglazuur. De recepten van de gerechten kwamen van Culy.nl. Al met al was het een super leuke dag en kregen we aan het einde nog een goodiebag mee met onder andere een Jamie Magazine, een setje om zelf tuinkers te kweken en een zakje granola. Bedank Culy!

2 Reacties to “Kookworkshop & Danny van 24Kitchen gespot”

  1. Rosalie 20/09/2013 bij 7:30 PM #

    Leuk!

Geef een reactie

