Weheartfit’s fotodiary!

21 Sep

diaryy

Joepie, het is weer tijd voor een nieuwe diary. Ik heb weer wat leuke foto’s verzameld, kijk je mee?

20130914_150638

Ik en mijn broer hebben een kookworkshop gewonnen via Culy.nl. Hier staan we op de foto met Danny van 24Kitchen. Een blogje over deze kookworkshop volgt!

20130910_124037

Lunchen met mama. Ik had een salade carpaccio. Ik vind het echt hinderlijk dat je brood bij je salade krijgt. Maar ja, een gegeven paard kijk ik maar niet in de bek. Liever een volkoren broodje dan wit. Het was echt heerlijk!

20130828_185203

Tja, eenmaal thuis was ik gelijk weer verslaafd. Ik heb thuis de salade nagemaakt. Het was super lekker.

20130830_232622

De verjaardag van mijn vriendinnetje Esther (links), die alweer 24 geworden is.

20130831_204148

Een dag later waren mijn katten aan de beurt, ze zijn heel toevallig allebei op de zelfde dag jarig, alleen is Bamboe (links) 2 jaar ouder dan Miley (rechts). Dus nu zijn ze 2 en 4! Ik heb een kattentaartje voor ze gemaakt van zalmmousse, tonijnflakes en anti-haarbalsnoepjes (lekkurrrrr). Ze vonden het heerlijk zoals je op de foto ziet.

20130904_123747

Toen het nog lekker weer was tot ongeveer een week geleden, ging ik regelmatig naar het Westerpark om even een stukje hard te lopen. Voor de verandering ging ik een keertje met de fiets en propte ik een grote handdoek in mijn fietstassen, een paar tijdschriften en wat water. Ik wilde gaan hardlopen en daarna nog even relaxen bij het water. Hardlopen gaf ik na 2 minuten al op, te veel last van mijn knieën, dus ik ben maar gelijk lekker gaan zitten op een rustig plekje. Hier heb ik eigenlijk de hele dag gezeten. Heerlijk ontspannend!

20130805_165750

Wat had ik een honger toen ik dit maakte als avondeten. Ik had een bakje sushi gehaald bij de AH, gerookte zalm, sla en parmezaanse kaas snippers. Een honing-mosterd dressing er over heen en dit is het resultaat. Sushi-zalm-kaas salade? Lekker was het in ieder geval wel. Te veel ook…

20130811_143519

Ik ruimde mijn kast op en daar staan deze bakjes ook in, ik heb ze op nieuw netjes geordend. Het bovenste bakje zijn al mijn voedingssupplementen en vitamines zoals visolie, magnesium, vitamine D en vitamine B12, het onderste bakje bevat al mijn medicijnen. Er zitten ook normale medicijnen tussen zoals paracetamol en de pil bij maar de rest van de pillen zijn pijnstillers tegen mijn spier-, gewrichts- en zenuwpijn. Niet dat ik ze allemaal, elke dag slik, maar af en toe kan ik niet zonder.

20130811_182312

Lekkere salade met Surinaams gemarineerde kip en sperzieboontjes. Erg voedzaam en eens een keertje een salade ‘anders’.

20130812_170315

Boodschapjes van de natuurwinkel. Biologisch volkoren pizzabodem, noodles van bruine rijst en wakame en speltbloem. Ik kan zo intens blij worden van dit soort aankopen!!

20130820_185032

En het laatste diner van deze diary. In het gele ovenschaaltje zitten blokjes pompoen, een teentje knoflook en wat blokjes chorizo voor de lekkere smaak. Verder heb ik er bimi en aspergetips bij gemaakt als groente. En natuurlijk een lekker stukje zalm met teriyaki dressing! Het was goddelijk!

Dat was mijn diary weer, de rest van deze week heb ik met griep op bed gelegen, 6 dagen wel te verstaan! Gelukkig ben ik nu weer beter maar de griep schijnt weer te heersen. Hoe ging het bij jou de afgelopen tijd, ook griep gehad, haha?

4 Reacties to “Weheartfit’s fotodiary!”

  1. Rosalie 24/09/2013 bij 8:02 AM #

    Leuke foto’s!

  2. Desiré 26/09/2013 bij 11:55 AM #

    Leuke fotodiary! en lekkere maaltijden; ik doe hier wel inspiratie van op 😀

Geef een reactie

