Maand van de lichtpuntjes

24 Sep

September is de maand van de lichtpuntjes. Dit is een leuk concept bedacht door Lisanne van Lisanneleeft.nl. In deze post nodigt zij haar mede-bloggers uit om zelf ook mee te doen met de maand van de lichtpuntjes. Ik doe zeker mee en vind het dan ook onwijs leuk om mijn lichtpuntjes van de afgelopen tijd op “papier” te zetten.

VIUjoG1379518972

☼ De herfst komt er weer aan. Aan de ene kant ga ik de zomerjurkjes, het strand en de terrasjes erg missen. Het warme weer doet veel goeds voor mijn lichaam en de afgelopen weken merkte ik al weer aan mijn spieren en gewrichten dat het kouder aan het worden is. Aan de andere kant ben ik ook blij, de heerlijke truien kunnen de kast weer uit, de warme chocomelk kan weer in worden geschonken en de verwarming kan weer aan! Wat ik echt heerlijk vind om te doen is al de nieuwe producten op de site van de H&M bekijken. Mijn favorieten:

lichtpuntjes

☼ Een ander lichtpuntje voor mij is dat ik door dit weer vaker in mijn warme bedje kan blijven liggen. Ik lig overdag vaak in bed om uit te rusten, maar met dat warme weer is het soms gewoon te warm en wil je graag naar buiten om leuke dingen te doen. Als het nu overdag regent, is het nog fijner om een dutje te doen of gewoon even uit te rusten.

☼ Ik werd zo blij toen ik van de week de nieuwe Allerhande van mijn moeder kreeg. Deze editie staat volkomen in het teken van taart!!!!

lichtpuntjes

☼ Ik heb Danny van 24Kitchen ontmoet tijdens de Koken Eten Leven dagen afgelopen weekend! Ik had met mijn broer een kookworkshop gewonnen via Culy.nl en Danny gaf ook een kleine kookdemonstratie. Jammer van de wazige foto, maar ik vind het erg leuk omdat ik al vanaf dag 1 naar 24Kitchen kijk en nog steeds verslaafd ben!

20130914_150632

☼ Het laatste lichtpuntje, is deze nieuwste aanwinst. Het is een pijnverlichtende roller van Biofreeze met daarin een soort koude gel. Voor mij helpt het als ik last heb van mijn gewrichten of spieren. Ik heb wel eens vaker spierbalsem en gel voor gewrichten van het Kruidvat gebruikt, maar die bevielen me niet zo goed. Wat wel goed bij mij helpt zijn speciale warmtepleisters, die zijn ook gewoon te koop bij het Kruidvat en Big Bazar (de helft goedkoper dan bij Kruidvat!). Tot ik een proefmonstertje aanvroeg van Biofreeze gel. Toen zag ik op hun website dat ze ook rollers hebben met daarin de gel zodat je handen schoonblijven. Hij kwam vandaag binnen en ik ben er erg blij mee.

20130918_201906

Dit zijn mijn lichtpuntjes van de afgelopen tijd. Heb jij zelf ook een blog gemaakt over jouw lichtpuntjes?

2 Reacties to “Maand van de lichtpuntjes”

  1. Rosalie 24/09/2013 bij 7:42 AM #

    Ik heb nog geen blog gemaakt over lichtpuntjes, misschien komt die nog.

    • weheartfit 24/09/2013 bij 8:55 AM #

      Hoi Rosalie, ja waarom niet? Ik vind het een heel leuk initiatief en het is ook leuk om de lichtpuntjes van andere bloggers te lezen!

Geef een reactie

