Lekker simpele carpaccio salade

29 Sep

Carpaccio! Ik ben er gek op. Ergens is het best een exclusief gerecht wat je vaak alleen maar eet in een restaurant als voorgerecht. Anderzijds kun je het gewoon voor een paar euro kant en klaar kopen bij de supermarkt. Als ik buiten de deur lunch, neem ik altijd een carpaccio salade als deze op de kaart staat. Eenmaal thuis dacht ik, waarom zou ik deze salade ook niet eens thuis maken? Dus ik ging aan de slag.

carpaccio

Wat heb je nodig:

– Een verpakking carpaccio uit de supermarkt

– Gemengde bladsla

Wat moet je doen:

Dit is denk ik het simpelste recept ooit, hihi. In de verpakking van de carpaccio zit namelijk al een zakje pijnboompitjes, een tubetje dressing en een zakje parmezaanse kaas. Je hoeft dus alleen nog maar de pijnboompitjes te roosteren en je salade is klaar voor montage! Super simpel, maar je moet er toch maar even opkomen :). Enjoy!

5 Reacties to “Lekker simpele carpaccio salade”

  1. Jewelyz 29/09/2013 bij 10:23 AM #

    Heerlijk! Ik hou van carpaccio en maak vaak zelf ook zo’n salade met pijnboompitten en zongedroogde tomaatjes, hmm 🙂

    • weheartfit 29/09/2013 bij 1:29 PM #

      Zongedroogde tomaatjes vind ik ook heerlijk in een salade. En dan vooral in combinatie met parmezaanse kaas!

  2. Ria Monsanto 30/09/2013 bij 1:21 PM #

    Heerlijk en echt super snel. Gauw weer eens maken!!! Zo kom je nog eens op een idee.

  3. Let's Do It Chic 06/10/2013 bij 1:27 PM #

    Krijg echt trek van dit artikel! Haha. Ziet er erg lekker uit, moet ik ook maar weer eens maken :). X

Geef een reactie

