Openhartig: mijn verhaal over eetbuien en persoonlijke tips

25 Okt

Dit filmpje was best heftig om op te nemen. Ik heb lang getwijfeld maar ik heb het toch gedaan. Niet voor mijzelf, maar omdat ik er hopelijk anderen mee help. Laat zeker even een reactie achter als je dat leuk vindt!

7 Reacties to “Openhartig: mijn verhaal over eetbuien en persoonlijke tips”

  1. Bianca 25/10/2013 bij 12:30 PM #

    Knap dat je dit deelt!

    Ik denk dat het voor iedereen een goede tip is om ongezond eten te vervangen door gezond eten in plaats van minder te eten.

  2. Zo simpel is dan geluk 28/10/2013 bij 1:13 PM #

    Heftig.. Knap dat je dit durft te delen!

  3. Medina 29/10/2013 bij 5:38 PM #

    Knap dat je dit op video durfde te zetten!! Heb er zelf ook last van gehad, het gaat al iets beter gelukkig

  4. Weheartfit 30/10/2013 bij 7:57 PM #

    Dank jullie wel. Medina, gelukkig gaat het al wat beter. Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.

  5. JuKe 19/11/2013 bij 1:22 PM #

    Hey, super dat het je gelukt is om ervan af te geraken! Ik zit er al een goeie 10 jaar mee, een periode beter en dan weer af. Gemiddeld ben ik al zo een 10kg af (na opname voor ‘asperger’) en heb een goeie bmi nu. Maar de eetbuien blijven komen en de kilo’s ook, gevolgd door periode van ‘gewoon’ eten, waardoor ik weer afslank. Pak dat ik de helft van de maand buien heb of gewoon teveel eet tussendoor en de andere helft alles wil goedmaken. Het is zeer lastig om ‘op te bouwen’ door als het ware 2 ik’s te hebben. De pijn en schaamte ben ik ook beu, maar het lukt me niet. Het is een telkens wederkerig cirkeltje, die spijtiggenoeg een gewoonte geworden is. Heeft het met mijn asperger te maken dat het me niet lukt om me gewoon stabiel goed te voelen, zonder steeds aan eten te denken? Het doet deugd om het eens van me af te schrijven, danke.

Geef een reactie

