Unboxing: Biobox van Ekoplaza

5 Nov

Ik ben blij dat ik kan vermelden dat de geluidskwaliteit van dit filmpje eindelijk beter is dan mijn vorige filmpjes. Ik film nu op een andere manier en dat werkt gewoon veel beter. Er valt nog veel aan te verbeteren, maar het is een vooruitgang voor de amateur die ik ben haha!

Ik deed mee met een winactie op OhMyFoodness en heb een Biobox van Ekoplaza gewonnen vol met biologische producten! In dit filmpje pak ik de box uit en laat ik zien welke producten er allemaal inzitten, en ik moet zeggen dat ik enorm blij ben met alles!

6 Reacties to “Unboxing: Biobox van Ekoplaza”

  1. Kimberley 22/11/2013 bij 1:31 PM #

    Wat gaaf dat je dat hebt gewonnen! Zitten lekkere en ook interessante dingen in!

  2. Rosalie 22/11/2013 bij 9:59 PM #

    Weer een goed filmpje! Ik merk echt dat je steeds makkelijker praat voor de camera.

  3. kisso'kill 22/11/2013 bij 10:17 PM #

    wat leuk zo’n bio box! zitten lekkere dingen in =)

Geef een reactie

