Filmpje: Primark shoplog

12 Nov

Afgelopen week ben ik ook bij de nieuwe Primark geweest om te shoppen, de nieuwe Primark is 10 minuten van mijn huis vandaan, dus ik kon het niet laten om er toch eens heen te gaan! Ik laat jullie mijn aankoopjes zien in dit filmpje.

Alvast mijn excuses voor de belichting, ik zag achteraf pas hoe erg het beeld van belichting veranderd. Volgende keer zal ik het anders filmen ;).

12 Reacties to “Filmpje: Primark shoplog”

  1. Kimberley 12/11/2013 bij 1:39 PM #

    Wat een leuke aankopen! Vooral die bruine schoentjes! Lijken een beetje op Clarks. Hopelijk hebben ze die ook bij de opening van Eindhoven!

    • Weheartfit 12/11/2013 bij 1:46 PM #

      Dank je! Ze hadden ze ook in het zwart geloof ik. Ben alleen zo bang dat er vlekken op komen door dat stofje haha.

  2. Rosalie 13/11/2013 bij 12:25 AM #

    Wat heerlijk een Primark zo dichtbij, en echt een leuk jasje!

    • Weheartfit 13/11/2013 bij 9:49 PM #

      Ja ik ben er ook blij mee, ging altijd helemaal naar Rotterdam/Capelle!

  3. Tineke 13/11/2013 bij 4:29 PM #

    Prachtige aankopen, vooral je schoenen zijn erg mooi. Ik vind dat je een hele leuke blog hebt en daarom ben ik je meteen gaan volgen via bloglovin. Ik hoop dat je ook eens een kijkje neemt op mijn blog!
    Liefs

    • Weheartfit 13/11/2013 bij 9:56 PM #

      Dank je! Jouw blog is ook erg leuk, ik vind je achtergrond super, ik volg jou ook.

  4. Cindy 13/11/2013 bij 6:44 PM #

    Wat een leuke aankopen! Ik wil binnenkort een keer gaan, naar Rotterdam. Alhoewel Eindhoven dichterbij is en a.s. dinsdag open gaat, maar ik vrees voor de drukte in Eindhoven. Leuk blousje ook en die bruine schoenen zijn echt heel leuk!

    • Weheartfit 13/11/2013 bij 9:57 PM #

      Ik denk ook dat het in Eindhoven voorlopig wel even enorm druk zal zijn!

  5. Saskia 14/11/2013 bij 9:55 AM #

    Wat super leuk allemaal zeg! Hadden wij maar een primark in de buurt 😀

  6. Lisanneleeft 17/11/2013 bij 4:40 PM #

    Wat zie je er mooi uit in deze video zeg 😀

Geef een reactie

