TAG| All want for Christmas

15 Nov

Tags zijn inmiddels wel bekend in bloggersland. Je wordt getagd door een andere blogger om de tag in te vullen, of je maakt gewoon zelf een leuke tag zoals Eva van Tweede Liefde heeft gedaan. Zij heeft de tag bedacht en vervolgens werd ik door Marjolein van A spoonful of dork uitgenodigd om hem ook in te vullen!

tumblr_luzau8w82w1qc144qo1_500_large

1. Wat is je favoriete kerstliedje? En het meest verschrikkelijke?
Ik vind Jingle Bell Rock een heel leuk liedje, maar alleen maar omdat het me gelijk doet denken aan Mean Girls, mijn favoriete en meest gekeken film ooit! Het meest verschrikkelijke liedje vind ik niet All I want for Christmas van Mariah Carey (schaam schaam, ik vind het nog steeds een heerlijk kerstliedje) maar Shake up Christmas van Train. Ik vind dat de zanger een irritante stem heeft en ik vind het gewoon een stom liedje.

2. Wanneer zet je je kerstboom op? En in welke kleur zijn de accessoires? (Het liefst zien we foto’s natuurlijk!)
Mijn kerstboom ga ik denk ik rond 1 december neerzetten. Het is altijd even spannend met Bamboe en Miles, mijn katten, die vinden het soms veel te interessant! Mijn boom is een groene nepperd (de allergoedkoopste van de Action hihi maar hij ziet er super uit!) met roze en witte accessoires. Verder heb ik hele lieve knuffelbeertjes die je in de kerstboom kunt hangen! De rest van het jaar hangen ze aan mijn deurklinken verspreid door mijn huis omdat ik ze zo schattig vind haha!

IMG00469-20111205-1713

3. Als ik de Kerstman was, dan zou ik…….
Mijn hulpjes mogen elk kind op de wereld persoonlijk een cadeautje gaan brengen. En geen Ipads en al die moderne technologie, maar iets nuttigs waar ze echt iets aan hebben. En nadat ik de wereld een laatste dienst heb bewezen, zou ik denk ik verhuizen naar Suriname en met pensioen gaan!

4. Wat is jouw ultieme kerstgevoel?
Voor de open haard zitten bij mijn ouders thuis! Dat is echt traditie, zodra het kerst is gaat de open haard heerlijk aan. Nog altijd ga ik op het kleed zitten voor de open haard en pak ik zo’n megavork en ga ik lekker zitten prikken en porren in het vuur. Wat ik ook altijd heerlijk vind is sneeuw. Ik kan er echt van genieten dat heel Nederland in de stress zit en het hele land ontregeld is door sneeuw haha! Ik heb zelf ook wel eens vastgestaan met de auto, maar ach, is lachen toch! Toen ik een keer naar een kerstmarkt ging in Duitsland kwamen we terug in een verschrikkelijke sneeuwstorm. Het geeft gewoon een bepaald sfeertje en het voelt net of je in een film zit…. Ik weet niet waarom, maar kerst zonder sneeuw is voor mij geen kerst! Ohja, en ik vind kerststollen dus helemaal niet lekker. Ik houd niet van spijs en het deeg vind ik ook niet lekker. Net zoals pepernoten en gevulde speculaas… Brrrrr!

5. Wat zijn je persoonlijke wensen (cadeaus en niet-materiële wensen) voor deze Kerst?
Dat ik kerst dit jaar in een goede gezondheid mag vieren. Ik ben op 6 januari jarig dus ik krijg niet veel cadeau’s op kerst of op mijn verjaardag, omdat het zo dicht bij elkaar ligt. Een verlanglijst heb ik eigenlijk niet omdat we al sinds jaren niet meer aan cadeautjes doen tijdens kerst :(. Als ik wel een cadeautje zou mogen uitkiezen, wil ik een nieuwe tattoeage. Ja, het is niet echt een typisch kerstcadeau maar dat is het enige wat ik echt graag wil. Ik ben zeer verslaafd en mijn nieuwste tattoeage is alweer 5 maanden oud. ..

16084_380368492052706_1381052337_n_large

6. Wat zijn je maatschappelijke wensen voor deze Kerst?
Ik zou graag willen zien dat het zorgstelsel in Nederland wordt aangepast. Eigenlijk een beetje het zelfde als wat Marjolein al zei in haar tag. Het is zwaar voor een chronisch ziek persoon om een normaal leven te leiden als je een enorm laag inkomen hebt. Ze zouden van mij wel mogen korten op andere onzinnige dingen waar enorm veel belastinggeld naartoe gaat en het minimumbedrag voor chronisch zieken wat omhoog schroeven.

7. Wie nomineer je voor het beantwoorden van deze tag?
Ik nomineer Nem van Life by Nem, Saskia van Twinkelbella en Kelly van KellyCaresse! Als jullie het leuk vinden kunnen jullie de tag overnemen!

Bron plaatjes Tumblr

16 Reacties to “TAG| All want for Christmas”

  1. kellycaresse 15/11/2013 bij 10:52 AM #

    Wat een super leuke tag! Ik ga hem zeker overnemen voor mijn blog, i love christmas! Leuke foto’s ook erbij!

    • Weheartfit 15/11/2013 bij 11:34 AM #

      Dank je Kelly en super leuk dat jij hem ook gaat invullen! Ben benieuwd naar jou antwoorden en foto’s.

  2. Dagma® (@ByDagmarValerie) 15/11/2013 bij 11:33 AM #

    Aah wat heb je deze tag onwijs leuk ingevuld! En je schrijft echt toffe artikels, ik ga je zeker volgen op BL. Wil nu geen post meer missen! Leuke tag en super mooie antwoorden!

  3. Rosalie 15/11/2013 bij 1:16 PM #

    Ik heb zo een zin in kerst!

  4. Kelly 15/11/2013 bij 7:52 PM #

    Leuke tag!

  5. Linda 16/11/2013 bij 2:12 AM #

    Jaaaa hij is én blijft leuk 🙂 ook jou invulling!
    Ik ben ook Getagd en moet er nog eens rustig voor gaan zitten!

  6. Iris Stroosma 16/11/2013 bij 1:36 PM #

    Leuk om te lezen!

  7. Cindy 17/11/2013 bij 3:31 PM #

    Wat een leuke tag, ik zal m vast wel een keer overnemen, denk ik als dat mag. Tattoages zijn inderdaad verslavend, al is mijn laatste tattoage al zo’n 5 jaar oud. Ik heb even geen inspiratie meer, maar ik vind het ook wel weer prima zo.

    • Weheartfit 17/11/2013 bij 8:46 PM #

      Je mag de tag zeker overnemen, hartstikke leuk juist! En ja, ik hoor eigenlijk nooit dat iemand genoeg heeft na 1 tattoeage… Haha!

  8. Lisa Esther 19/11/2013 bij 2:16 PM #

    Wat een super leuke tag!! 🙂 Ik hou zo van de kerst, het liefst zet ik nu de kerstboom al op maar dat is misschien nog een beetje overdreven, haha! 🙂 X

    • Weheartfit 19/11/2013 bij 3:00 PM #

      Haha ja het kost mij ook moeite vooral met al die leuke kerstspulletjes die je overal ziet!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Eindstand All I want for Christmas tag | Tweede Liefde - 28/12/2013

    […] * We Heart Fit […]

Geef een reactie

