Filmpje: Tag | What’s in your bag?

20 Nov

Marjolein heeft mij uitgenodigd om de “What’s in your bag?” tag over te nemen. Kijk hier naar haar tag. Ik heb de inhoud van mijn tas ook op film gezet!

Neem vooral de tag over als je dat wilt, en laat het even weten in een comment, ik ben benieuwd naar jullie tag!

De andere bloggers die door Marjolein getagd zijn:

Nem, Laura, Kimberly en Geertje.

5 Reacties to “Filmpje: Tag | What’s in your bag?”

  1. Kimberly 20/11/2013 bij 5:02 PM #

    Mijn geluid doet het op de een of andere manier nu even niet op mijn laptop (ligt niet aan je filmpje hoor!) dus ik kijk hem morgen even op mn computer! Ik ben namelijk heel benieuwd 😀

  2. Rosalie 20/11/2013 bij 5:49 PM #

    Bij mij is het geluid ook een beetje zacht, maar niet zo erg moet ik goed luisteren 🙂

    • Weheartfit 20/11/2013 bij 8:05 PM #

      Wat raar! Ik zal vanavond eens kijken wat het is!

    • Weheartfit 20/11/2013 bij 8:55 PM #

      Hmm ik heb het filmpje op mijn mobiel gekeken maar bij mij doet het geluid het gewoon normaal?

Geef een reactie

