WeHeartFit is terug!

7 Jun

Er is twee jaar verstreken en het is tijd dat WeHeartFit verder gaat met haar avonturen op het gebied van health, fitness en food!

Hoe gaat het nu met mij?

img_20160605_040011.jpg

 

Zoals je misschien wel kunt zien, straal ik weer sinds lange tijd! De ziekte van Lyme heeft mij al jaren in zijn greep en ik ben er nog steeds niet van af. Het blijft dan ook een chronische ziekte maar toch probeer ik het beste er van te maken in mijn dagelijkse leven.

Toen ik ernstig ziek werd en met dagelijkse infusen liep, ben ik gestopt met het bijhouden van mijn blog. Zoals je kunt zien in mijn vorige bericht was de site verhuisd naar een .nl domein. Dit domein is er niet meer en ik ga gewoon lekker verder op dit domein! Je kunt mij vinden op bloglovin (weheartfit), twitter (weheartfitnl) en gewoon via de link http://www.weheartfit.tk

Ik miste mijn blog heel erg en ondertussen heb ik ook mijn diploma Voedingsdeskundige gehaald! Dat betekend dat ik jullie met nog meer kennis kan informeren over de leukste en lekkerste recepten en food feitjes!

Stay tuned en veel leesplezier!

Geef een reactie

